100 de idei, optimizări și bune practici pe Google Ads


Dacă vinzi produse prin Google Ads, la Maximize ți-am pregătit un eBook gratuit cu o sută de idei, optimizări și bune practici, pentru ca tu să vinzi mai mult online.

Este bazat pe experiența noastră ca agenție cu administrarea de campanii profitabile pentru zeci de magazine online. Prezentăm tehnici dovedite de scalare a campaniilor Google Ads, de principii de optimizare a contului, de setări optime la fiecare nivel din cont, de optimizări de feed și Merchant Center și de cum să măsori corect rezultatele. 

În cele 130 de pagini, suntem siguri că vei găsi ceva care să te ajute să ai rezultate mai bune pe Google Ads, indiferent dacă ești începător, intermediar sau avansat, antreprenor sau specialist.

Te invităm să îl descarci acum, gratuit, prin click pe butonul de mai jos:

Search

👉 Principiul de setare a campaniilor cu cuvinte-cheie pe Google Search pentru servicii
👉 Adăugarea regulată a căutărilor irelevante la lista de cuvinte cheie negative
👉 De ce când adăugăm termeni de căutare care convertesc în lista de cuvinte cheie, acei termeni nu mai aduc conversii? Și o situație similară cu produsele din campanii de Performance Max  
👉 Campania de Brand Protect  
👉 Excludere placement-uri și brand din campaniile DSA
👉 ... și alte idei și sfaturi legate de campaniile de Search

Performance Max

👉 Pornirea campaniilor de Performance Max cu toate produsele
👉 Campanie Performance Max cu cele mai bune produse
👉 Campanie Performance Max cu cele mai bune branduri
👉 Campanie Performance Max cu cele mai bune categorii 
👉 Campanie Performance Max cu produsele care au 0 clickuri
👉 ... și încă alte 11 idei și sfaturi despre campanii Performance Max

Youtube Ads

👉 Campanie de Awareness pe YouTube pe plasamente alese manual
👉 ABCD-ul unui video bun în YouTube
👉 Folosirea campaniilor de Youtube pentru generare de notorietate a brandului

Tracking, conversion action și goals

👉 Cum setăm fereastra de atribuire a conversiilor pe Google Ads?
👉 Cum schimbăm corect sursa conversiilor
👉 De ce este bine să avem doar o conversie pusă pe Primary
👉 Verificarea trackingului după actualizarea unor module sau pluginuri pe site

Tehnici de scalare

👉 Creșterea bugetului zilnic când ROAS-ul este peste target - când strategia campaniei este maximizarea numărului de conversii
👉 Comasarea produselor în campaniile Performance Max
👉 Splitări de produse în campaniile Performance Max
👉 Sezon, minisezon, microsezon, nanosezon

Anunțuri

👉 Utilizarea a tot ce oferă Google în Performance Max (titluri / descrieri)
👉 Utilizarea a cât mai multor keywords în titlurile de search și ce facem dacă nu avem destul
👉 Importanța Video-urilor 
👉 Importanța imaginilor 
👉 Testarea a minim două anunțuri RSA în paralel  

Atribuire

👉 Despre convențiile de atribuire în Google Analytics 4

Semnale - excluderi

👉 Setarea segmentelor de public
👉 De ce este importantă lista de clienți

General cont

👉 Cum alegem strategia optimă de licitare
👉 Ajustările de sezonalitate - cum să creștem puterea de licitare de Black Friday sau alte evenimente
👉 Creșterea performanței campaniilor prin optimizarea bugetului
👉 Să nu facem modificări dese în cont când folosim strategiile de licitare automată
👉 Excluderea aplicațiilor mobile din campanii
👉 ... și încă alte 21 idei și sfaturi generale despre cont

Tehnic

👉 Cum instalăm un script
👉 Utilizarea Scripturilor
👉 Despre Consent Mode
👉 Despre Enhanced Conversions
👉 Cum depanăm erori tehnice
👉 ... și alte idei și sfaturi tehnice

Merchant Center

👉 Despre calitatea feed-ului de produse (și a datelor în general)
👉 Importanța completării corecte a atributelor din feed pentru produse

Diverse

👉 Campanii locale
👉 Interfața Google Ads va deveni un câmp de chat
👉 Atenție la buget în campaniile pe Display
👉 Despre importanța verificării URL-urilor
👉 Viteza website-ului și Core Web Vitals afectează licitarea și experiența utilizatorului
👉 ... și alte idei și sfaturi diverse

Oferta

👉 Impactul reducerilor permanente de preț
👉 Despre efectul asimetric al modificării prețurilor în vânzări
👉 Despre importanța ofertei

Alătură-te specialiștilor PPC care aplică sfaturile noastre și abonează-te!

Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.