Vei învăța de la o echipă cu peste 42,000 de ore de experiență practică
Am făcut calculul și împreună în agenție avem peste 42,000 de ore de experiență cu administrarea campaniilor Google Ads și Facebook Ads. Am publicat mai multe de studii de caz cu rezultatele optimizărilor pe care le facem.
Spre deosebire de alte companii din piață, noi chiar practicăm PPC-ul în conturile clienților noștri (și pentru noi înșine). Suntem practicieni, nu doar „creăm conținut” duplicând ce au scris specialiștii din alte țări.
Din aceste motive credem că suntem potriviți să te învățăm tehnici de optimizare PPC prin care să ai cea mai bună șansă să obții rezultatele pe care le dorești.
Te pregătim să ai succes cu campaniile PPC, în contextul tău unic
Știm cât de greu este să înveți marketingul online. Știm că deși poți obține plusvaloare din tutoriale gratuite, contextul tău este unic și uneori ai nevoie de răspunsuri pe care nu le poți găsi nicăieri. Dacă îți administrezi singur campaniile, cheltuirea propriului buget este o experiență stresantă.
Prin serviciul de training și consultanță ai la dispoziție întreaga noastră experiență, complet personalizată contextului tău, pe care o poți accesa oricând ai nevoie.
Orice impas, neclaritate sau idee ai vrea să discutăm, vei avea la dispoziție un interlocutor competent și motivat să te ajute.
Cu ce te putem ajuta concret
Pe Facebook Ads și pe Google Ads, poți apela la noi dacă vrei să știi:
- Ce campanii să setezi în funcție de obiectivul tău, și cum
- Cum să setezi audiențele potrivite
- Pe ce mesaje să te axezi în anunțuri și cum să le creezi
- Cum să analizezi concurența
- Cum să rezolvi problemele tehnice
- Tehnici de creștere a numărului conversiilor, vânzări sau lead-uri
- Tehnici de reducere a costurilor, și multe altele!
Vei recupera valoarea onorariului din performanța contului tău PPC
Avem două obiective cu acest serviciu. Primul, de a te învăța cum să ai rezultate mai bune din campaniile tale PPC. Al doilea, ca tu să îți recuperezi investiția cu noi din optimizările pe care le vei face campaniilor - din reducerea costurilor inutile, creșterea conversiilor, sau ambele.
De aceea va fi de folos să avem o discuție inițială, gratuită, pentru a vedea dacă ne potrivim pentru tine.
Mulțumim și spor la conversii!