Auditul agenției Maximize este cea mai detaliată evaluare pe care o poți face campaniilor tale PPC. Auditul este orientat spre identificarea problemelor și a oportunităților de creștere din contul tău.
Auditul Maximize îți arată ce ai de făcut pentru a crește conversiile din PPC
Cum știi dacă ai realizat tot ce se poate realiza în contul tău de PPC?
Sunt atât de multe opțiuni pe care le ai la dispoziție pe Facebook Ads și Google Ads și atât de multe feluri în care le poți combina și folosi, încât aproape sigur faci omisiuni care te costă conversii.
PPC-ul e atât de complex încât nu ai cum să îl maximizezi fără o listă clară de opțiuni și tehnici pe care să le folosești. Cu alte cuvinte, fără să te asiguri că ai optimizat, la propriu, fiecare aspect al campaniilor tale de promovare.
Auditul Maximize este această listă cu opțiuni și tehnici, atât setări din Google Ads și Facebook Ads, cât și tehnici de optimizare. Îți va arăta ce faci bine, ce faci greșit și unde sunt oportunitățile pentru a maximiza conversiile din PPC.
Poți recupera costul auditului din îmbunătățirile descoperite
Scopul principal al auditului PPC este de a descoperi cum să crești conversiile și cum să scazi costurile pentru a obține mai multe conversii la un cost mai mic.
În funcție de conturile tale și de îmbunătățirile descoperite, ar trebui să poți recupera ușor costul cu auditul din reducerea de costuri și creșterea de conversii. Acesta este unul din subiectele primei discuții din momentul cererii de ofertă.
Pe Facebook Ads avem peste 130 de itemi în lista de verificare
De exemplu, verificăm următoarele:
- Structura campaniilor;
- Formularea audiențelor;
- Funcționarea Pixelului;
- Diagnostic Feed Produse;
- Anunțurile din cont vs. cele ale concurenței;
- Evoluție ROAS sau Cost Per Lead;
- Tehnicile de creștere a conversiilor folosite și multe altele.
Pe Google Ads avem peste 120 itemi în lista de verificare
Printre elementele pe care le evaluăm sunt:
- Tipuri de campanii și strategii de licitare;
- Setarea Merchant Center (pentru magazine online);
- Optimizarea textului anunțurilor;
- Erori tehnice privind urmărirea conversiilor;
- Structura ad group-urilor și a cuvintelor cheie;
- Adecvarea termenilor de căutare față de serviciile oferite și multe altele.
În audit avem varianta optimă a fiecărei setări și recomandări de îmbunătățire
Auditul PPC Maximize nu este doar o trecere în revistă a celor mai importante setări, ci și o listă cu cele mai bune practici pentru a evalua cum te compari față de ele.
Pentru fiecare item de verificare avem notată setarea care este cea mai potrivită pentru el, astfel că parcurgerea auditului este un veritabil curs de PPC, aplicat pe conturile tale.
De asemenea vom pune, după caz, recomandări de îmbunătățire pe care le poți aplica în cont.
Auditul PPC Maximize se desfășoară pe câteva zile conform unui proces clar stabilit
Echipa Maximize realizează auditul și la final îți va prezenta raportul cu concluziile notate în dreptul fiecărui item. Vei putea păstra acest raport pentru a-l folosi ca referință în promovarea ta online (dacă îl facem pe Facebook și pe Google vei avea peste 250 de itemi de optimizat).
Mai în detaliu, pașii principali din desfășurarea auditului sunt următorii:
- Discuția inițială. Aici discutăm dacă este oportun pentru tine să faci acest audit și ce ar presupune ca și costuri plus termen de livrare.
- Debutul auditului. O nouă discuție despre conturile tale PPC, în detaliu. Notăm obiectivele tale (după care vom evalua performanța campaniilor), ce s-a făcut până acum în promovare, ce rezultate și ce probleme au fost.
- Analiza performanței. În această etapă luăm conturile publicitare în care vrei să facem acest audit și le analizăm în cel mai mare detaliu posibil, conform celor peste 250 de criterii de evaluare. Notăm ce observăm, cum se compară campaniile actuale cu cele mai bune practici, și ce ar trebui făcut pentru a crește performanța. Tot aici facem și verificările tehnice.
- Discutarea raportului. Raportul de audit este cuprinzător, marcat clar și explicat în detaliu. Acesta face obiectul discuției finale, în care îți vom prezenta tot ce am descoperit, ce recomandăm, și îți vom răspunde oricărei întrebări.
Cel mai important rezultat al auditului este impactul real în rezultatele promovării
Prin acest serviciu ne dorim să îți oferim un plus de valoare pe care nu ai avea cum să o obții astfel, o informație care să aibă un impact real în rezultatele promovării tale.
Dacă ești interesat te invităm să ne contactezi pentru o discuție.
Spor la conversii!