+24.02% creșterea ROAS-ului în primele 3 luni pentru Carter’s Oshkosh

Carter’s este un magazin online care comercializează hăinuțe pentru bebeluși. 

Am început colaborarea cu obiectivul de a scădea costul/conversie și creșterea ROAS-ului.

Facebook Ads

Ce acțiuni am întreprins pe Facebook:

  • Prima și cea mai importantă a fost setarea corectă a tracking-ului (această setare a dus la înregistrarea corectă a conversiilor din platforma Fb Ads);
  • Campanii de conversii și Catalog Sales;
  • Audiențe pe fanii și vizitatorii paginii;
  • Audiențe de retenție;
  • Anunțuri de tip imagine, colecție și carusel dinamic;
  • Strategie bazată pe promoții săptămânale, pentru diferite categorii de produse;
  • Creative specifice promoțiilor;
  • Texte adaptate tipurilor de audiență;
  • Texte adaptate campaniilor promoționale;
  • Optimizare zilnică bugete și anunțuri;

Am început promovarea din luna Iulie și am comparat datele cu lunile anterioare din anul 2022.

Rezultate Facebook Ads
Am crescut ROAS-ul cu +24.02%
Am scăzut costul per conversie cu -24.30%

„O echipă promptă și cu o atitudine proactivă. Suntem încântați de rezultatele obținute în urma colaborării cu Maximize.

Ne bucurăm să vedem un grad ridicat de implicare și angajament.

Comunicăm foarte bine cu echipa, iar implementările de campanii se fac conform cerințelor.

Cu siguranță recomandăm.”

Cristina Dărăban
cartersoshkosh.hu