+116.31% Valoarea Conversiilor în primele 6 luni pentru F64

F64 este o companie specializată în distribuția și retailul de aparate foto-video și accesorii din România.

Am început colaborarea cu obiectivul de a promova eficient fiecare categorie de produse din oferta magazinului, cu ținte clare de performanță și evaluare periodică a rezultatelor obținute.

Pe Google Ads am realizat următoarele:

  • Setarea de campanii noi, dedicate pe fiecare categorie vizată;
  • Updatarea controlată a campaniilor Smart Shopping în campanii Performance Max;
  • Adăugarea cuvintelor negative pentru îmbunătățirea performanțelor campaniilor Performance Max;
  • Segmentarea campaniilor Performance Max pentru un control mai eficient al bugetelor.

În primele 6 luni de colaborare am avut următoarele realizări:

Rezultate Google Ads‍
+93.52% Conversii
+116.31% Valoarea Conversiilor
+16.75% Rata de conversie

Facebook Ads

Clientul a folosit în general campanii cu obiectiv de Trafic pentru a crește numărul de vizitatori pe site. Însă știm că acest tip de campanie deși aduce volum de trafic pe site, nu generează vânzări profitabile. Pentru că algoritmul nu targetează persoanele cu potențial mare de conversie.

După preluarea contului, am propus clientului să adoptăm campanii cu obiectiv de Conversii, în special pentru promovarea ofertelor, selecțiilor de produse și în general tot ce are ca finalitate achiziția de produse. Am păstrat totuși campaniile de Trafic pentru promovarea articolelor de blog și a postărilor de pe pagină pentru crea notorietate.

Scopul acestor schimbări a fost să folosim eficient bugetul alocat pentru Facebook Ads ca să generăm conversii profitabile.

Acest exemplu arată cum o simplă schimbare de setare a campaniilor poate produce rezultate notabile într-un cont de Facebook Ads.

În perioada 23.05 - 23.11 vs. aceeași perioada a anului trecută am avut următoarele creșteri pe Facebook Ads conform datelor din Google Analytics:

Rezultate Facebook Ads
+95.06% Conversii
+113.63% Valoarea conversiilor
+80.36% Rata de conversie din Fb Ads

Creșterea costurilor pe Facebook Ads în perioada selectată a fost de 18.83%.

„Maximize a fost mai mult decat o agenție, a fost un partener de business cu care am discutat și stabilit obiective clare.

Un aspect remarcabil a fost comunicarea lor exemplară. La fiecare pas, am fost ținuți la curent, iar toate întrebările și preocupările noastre au fost tratate cu promptitudine și claritate.

Recomand cu încredere.”


Cătălina Coterlet
f64.ro