Servicii

Optimizare campanii Facebook Ads

De ce unele magazine online au succes pe Facebook și altele nu? Facebook-ul este simplu de utilizat, interfața este prietenoasă, sunt doar câteva tipuri de anunțuri sau de audiențe și acestea sunt disponibile tuturor.

Ceea ce îi face pe unii să aibă succes față de alții este că desfășoară o activitate intensivă de optimizare a bugetelor, experimentare continuă, reîmprospătare a creativelor, și nu în ultimul rând mentenanță a tuturor elementelor care țin de Facebook Ads.

Concret, ne ocupăm de următoarele:

  • Optimizarea campaniilor, ad seturilor și anunțurilor după profitabilitate. Orice element care nu merge este oprit sau are bugetul redus și orice element care merge primește mai mult buget sau o audiență mai mare, ca să aducă mai multe conversii. Această optimizare este făcută zilnic, în fiecare cont, de către specialistul Facebook Ads.
  • Inovație privind tehnicile de optimizare și opțiunile folosite. Discutăm intern diverse tehnici de optimizare, suntem la curent cu cele mai noi studii de caz și experimentăm tot timpul. Acesta este un motiv principal de a lucra cu noi, alături de optimizarea după profitabilitate,
  • Reîmprospătarea anunțurilor. Orice anunțuri care nu merg sunt înlocuite de altele noi, create de copywriter-ul nostru. Oricând creăm un anunț urmăm o procedură în care am cuprins cele mai bune practici, a.î. să avem anunțuri adecvate publicului, care convertesc.
  • Setarea de campanii după nivelul de interes al persoanei targetate. Astfel avem campanii de Achiziție (persoane care nu au fost pe site), Remarketing (persoane care au fost pe site dar nu au cumpărat) și Retenție (persoane care au cumpărat și cărora vrem să le vindem din nou).
  • Setarea corectă a Pixelului. Acest pas este important deoarece calitatea promovării depinde de calitatea datelor pe care se bazează. Nu suntem programatori, dar coordonăm și verificăm implementarea Pixelului.
  • Setarea corectă a feedului de produse. Aici este important să includem cât mai multe date despre produse, lucru care ne va permite să fim flexibili cu anunțurile dinamice.
  • Setarea de audiențe adecvate contului. Sunt câteva tipuri principale de audiențe și de-a lungul timpului am observat că în unele conturi merg un tip de audiențe și în alte conturi merg alt tip de audiențe. De exemplu audiențe generale, de tip “RO, 18+” vs. audiențe ultra targetate cu câteva mii de persoane pe ele. Ajungem la cele potrivite fiecărui cont prin experimentare.
  • Menținerea tuturor părților contului în cea mai bună stare de funcționare. Aici ne referim la a diagnostica repede și rezolva orice problemă apare la produse, tracking, plăți, politici de promovare, etc. Astfel de probleme apar mult mai des decât se crede, de aceea pot cauza pierderi dacă sunt ignorate.
  • Implementarea rapidă a oricăror cerințe de la clienți. Taskurile rezultate în urma discuțiilor cu clienții sunt implementate cu prioritate.

Optimizare campanii Google Ads

Sunt multe magazine care au un succes atât de mare pe Facebook încât neglijează o sursă foarte bună de vânzări – Google Ads. Platforma este mai complexă decât cea a Facebook și campaniile necesită mai multă muncă, dar în cazul în care merge Google-ul este un adevărat centru de profit în afacere. Sunt multe magazine care au vechime pe Google Ads dar care încă nu au descoperit Facebook-ul. Le ajutăm și pe acestea.

În continuare sunt principalele activități pe care le avem în cont:

  • Optimizarea fiecărui nivel al contului după profitabilitate. Fie că vorbim de campanii, cuvinte, anunțuri, audiențe, termeni de căutare, etc. toate trebuie să aducă profit, altfel le reducem bugetul sau le oprim. Zilnic, în fiecare cont, specialistul Google Ads acționează pentru a crește ceea ce merge și a reduce ceea ce nu merge.
  • Implementarea tuturor opțiunilor disponibile în platformă. Oricând apare o facilitate nouă oferită de Google o implementăm în cont ca să fim tot timpul la curent cu inovațiile.
  • Setarea profesionistă a contului de Google Ads. Aici includem peste 200 de elemente pe care le avem cuprinse în procedurile de setare, de la campanii, cuvinte și anunțuri la coduri de tracking și automatizări
  • Setarea corectă a contului de Merchant Center. Pentru campanii pe Shopping sau Remarketing dinamic eficiente feed-ul de produse și opțiunile de afișare trebuie setare corect. De asemenea trebuie rezolvate toate problemele diagnosticate de Google, lucru de care ne ocupăm zilnic.
  • Folosirea de automatizări. Avem o secțiune pe site unde prezentăm ce automatizări (scripturi) folosim, toate dezvoltate intern, și toate axate pe a ne face munca mai eficientă. Deja avem implementare acțiuni pe care nu aveam cum să le facem manual sau prin Excel. Scripturile noastre acționează în fiecare cont în fiecare oră și sunt o garanție suplimentară a faptului că optimizările sunt făcute fără excepție.
  • Mentenanța zilnică a conturilor și rezolvarea tuturor problemelor apărute. Acestea sunt legate mai ales de feedul de produse, de tracking sau de anunțuri dezaprobate și avem proceduri pentru a le rezolva pe fiecare.
  • Implementarea cu prioritate a cerințelor clienților. Orice este important pentru clienți este important și pentru noi.
Am pregătit mai multe studii de caz și screenshoturi cu rezultatele pe care le avem pe fiecare platformă.

Vrei să lucrezi cu noi?

La Maximize lucrăm exclusiv la conturi pe care le putem îmbunătăţi.