De ce unele magazine online au succes pe Facebook și altele nu? Facebook-ul este simplu de utilizat, interfața este prietenoasă, sunt doar câteva tipuri de anunțuri sau de audiențe și acestea sunt disponibile tuturor.
Ceea ce îi face pe unii să aibă succes față de alții este că desfășoară o activitate intensivă de optimizare a bugetelor, experimentare continuă, reîmprospătare a creativelor, și nu în ultimul rând mentenanță a tuturor elementelor care țin de Facebook Ads.
Concret, ne ocupăm de următoarele:
- Optimizarea campaniilor, ad seturilor și anunțurilor după profitabilitate. Orice element care nu merge este oprit sau are bugetul redus și orice element care merge primește mai mult buget sau o audiență mai mare, ca să aducă mai multe conversii. Această optimizare este făcută zilnic, în fiecare cont, de către specialistul Facebook Ads.
- Inovație privind tehnicile de optimizare și opțiunile folosite. Discutăm intern diverse tehnici de optimizare, suntem la curent cu cele mai noi studii de caz și experimentăm tot timpul. Acesta este un motiv principal de a lucra cu noi, alături de optimizarea după profitabilitate,
- Reîmprospătarea anunțurilor. Orice anunțuri care nu merg sunt înlocuite de altele noi, create de copywriter-ul nostru. Oricând creăm un anunț urmăm o procedură în care am cuprins cele mai bune practici, a.î. să avem anunțuri adecvate publicului, care convertesc.
- Setarea de campanii după nivelul de interes al persoanei targetate. Astfel avem campanii de Achiziție (persoane care nu au fost pe site), Remarketing (persoane care au fost pe site dar nu au cumpărat) și Retenție (persoane care au cumpărat și cărora vrem să le vindem din nou).
- Setarea corectă a Pixelului. Acest pas este important deoarece calitatea promovării depinde de calitatea datelor pe care se bazează. Nu suntem programatori, dar coordonăm și verificăm implementarea Pixelului.
- Setarea corectă a feedului de produse. Aici este important să includem cât mai multe date despre produse, lucru care ne va permite să fim flexibili cu anunțurile dinamice.
- Setarea de audiențe adecvate contului. Sunt câteva tipuri principale de audiențe și de-a lungul timpului am observat că în unele conturi merg un tip de audiențe și în alte conturi merg alt tip de audiențe. De exemplu audiențe generale, de tip “RO, 18+” vs. audiențe ultra targetate cu câteva mii de persoane pe ele. Ajungem la cele potrivite fiecărui cont prin experimentare.
- Menținerea tuturor părților contului în cea mai bună stare de funcționare. Aici ne referim la a diagnostica repede și rezolva orice problemă apare la produse, tracking, plăți, politici de promovare, etc. Astfel de probleme apar mult mai des decât se crede, de aceea pot cauza pierderi dacă sunt ignorate.
- Implementarea rapidă a oricăror cerințe de la clienți. Taskurile rezultate în urma discuțiilor cu clienții sunt implementate cu prioritate.