Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
De ce scad vânzările în această perioadă?

De ce scad vânzările în această perioadă?

Salutare,

Vreau să vorbesc pe scurt de o situație neplăcută cu care probabil te confrunți. Noi o vedem în aproape toate conturile pe care le administrăm.

Probabil că ai observat că vânzările sunt mai reduse decât de obicei, sau că au crescut costurile pentru aceleași vânzări, sau poate chiar ambele - și vânzări mai mici și costuri mai mari.

De ce scad vânzările în aceeastă perioadă?

Eu numesc fenomenul acesta “efectul Black Friday”: oamenii își conservă bugetele în anticiparea marelui eveniment. Ce se observă în metricile din campanii este o scădere generalizată a cererii din piață.

Acest lucru se întâmplă în fiecare an cu 2-3 săptămâni înainte de Black Friday. Săptămâna de dinainte este aproape fără conversii, urmând ca de Black Friday să vină toate conversiile care n-au venit în această perioadă și alte în plus.

Ce se poate face în campanii?

Întâi, putem face campanii cu tema “pre Black Friday”, cu mesaje de tip “comandă înainte de Black Friday, la prețurile pe care le vom avea atunci, ca să te asiguri că le găsești pe stoc”.

Apoi, putem conserva bugetul. Scăderea nu este o chestiune care ține de campanii, ci de cerere, care iese din piață. Nu se justifică bugete mari în această perioadă. Bugetele trebuie conservate și cheltuite de Black Friday și în weekendul și săptămâna următoare.

Concluzie

Din cauza efectului Black Friday lunile octombrie și noiembrie trebuie evaluate împreună, nu separat, și făcută o medie a vânzărilor lor.

Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

O discuție nu te costă nimic

Dacă vrei să discutăm despre ce rezultate îți putem aduce te invităm să ne contactezi.

Nu forțăm nicio vânzare, vom discuta proiectul tău și dacă te putem ajuta.
Contactează-ne